Verrassingsfeest

Eind februari was het de 50ste verjaardag van mijn lieftallig mamaatje.

Om haar extra in de bloemetjes te zetten, organiseerden we onlangs een mini verrassingsparty.

Dankzij mijn schoonouders in spé, kon dit doorgaan op een fantastische locatie … een gezellige tuinbar inclusief Amerikaanse oklahoma! Top
Onder het motto “hoe kleinschaliger, hoe gezelliger”, genoten we lekker knus naast elkaar van diverse hapjes en drankjes.

Als het van mij afhangt, voor herhaling vatbaar?

Op het menu stonden allerlei verse, zelfgemaakte gerechtjes:

Honger gekregen? Klik op de link om het recept uit te testen.

Organiseer je binnenkort zelf een feestje? Ik help je graag op weg.

Neem hier contact met me op.

Liefs,

Prinsessenboontje

Gepubliceerd door

Prinsessenboontje

Bijzondere momenten verdienen unieke geschenkjes. Geboorte - Huwelijk - Verjaardag

Plaats een reactie